لیبل چاپی در لحظه اي که جوامع و شغل ها ايالات متحده پایین تأثير قرار گرفتند، تيم تعامل با مخاطب مادرها نگران بود که مشتريان بالقوه ديگر در ادامه دسترس نباشند. در ادامه حالي که نرخ جواب ايميل مادرها تقريباً يکسان است، نرخ جواب تماس مادرها به روش شگفت انگيزي افزايش يافته است. در ادامه حالي که مادرها به طور تام نميدانيم چرا اين واقعه ميافتد، تئوري کاري مادرها اين هست که بسياري از تيمهاي فروش ممکن هست در ادامه اين مدت تماس خویش را متوقف کرده باشند و به شدت به ايميلهاي ارتباطي متکي هستند، که باعث به مسدود شدن صندوقهاي ورودي و گشوده شدن خطوط تلفن ميشود. علاوه بر اين، متوجه شدهايم که بسياري از خريداران فناوري اطلاعات، تلفنهاي روميزي خویش را به گونهاي تنظيم کردهاند که به شکل مداد به تلفنهاي ملازم خویش فوروارد ميشوند – و بخت آنها را افزايش ميدهد که براي تحويل گرفتن فراهم شوند.
نکته حرفهاي: زمان تماس با خطوط اصلي، با موفقيت به پذيرشها و دروازهبانهايي رسيدهايم که توانستهاند شمارههاي مستقيم يا تلفن ملازم را براي مشترياني که حالا از خط مش به دور فعالیت ميکنند، در ادامه شکل درخواست، ارائه دهند. اين رويکرد مطمئناً قیمت عملکرد را در ادامه ارتفاع عملکرد هاي جستجوگر شما دارد.
شماره 2 – فروش اجتماعي را آزمون کنيد
با اعتنا به اينکه بسياري از مادرها در ادامه منزل ماندهايم، در ادامه رابطه ماندن يک اولويت است. بسياري از خريداران فناوري حالا براي رابطه با همتايان و حل مشکلات به رسانه هاي اجتماعي، مکان هاي ملاقات ديجيتال و ساير جوامع مبتني بر وب روي مي آورند. تيم مادرها به طور قابل توجهي توسعه اجتماعي مادرها را افزايش دیتا هست تا عملکرد کنيم به مشتريان بالقوهاي که در ادامه هم اکنون حاضر میباشند برسيم. علاوه بر تماس، توانسته ايم با اعضاي فعال مخاطبان خویش در ادامه لينکدين، در ادامه رويدادهاي مجازي و حتي در ادامه توييتر رابطه برقرار کنيم. در ادامه حالي که خريداران فناوري به تیتر فعال ترين اعضا سايت هاي رسانه هاي اجتماعي فن اي شناخته نمي شوند، مادرها در ادامه به کارگیری از اين شبکه ها نسبت به قبلی موفقيت بيشتري داشته ايم.
نکته فن اي: مادرها متوجه شديم که نمايندگان چنانچه نخست با آن ها در ادامه لينکدين رابطه برقرار کرده باشند، موفقيت بيشتري براي کمپانی در ادامه جلسه دارند. قبل از التماس جلسه، دعوت طومار اتصال ارسال کنيد.
شماره 3 – اولويت دادن به خريداران فعال مهمتر از هميشه است
در مواقع بحران، مردمان چالشهاي بسيار بيشتري از حد معمول پيش روي خویش دارند. چه آن ها با مسائل شخصي سروصدا و فعالیت داشته باشند و چه به سختي عملکرد مي نمایند تا به دست آوردن و فعالیت خویش را خط مش اندازي کنند، عمده مادرها بيشتر نگران هستيم و طاقت کمتري داريم. به همين دليل بسيار حیاتی هست که بر روي افرادي تمرکز کنيد که فعالانه براي حل مشکلاتي که خط مش حل هاي شما مي توانند حل نمایند فعالیت مي کنند.
در حالي که اين مسئله حتي در ادامه زمانهاي عالی نيز راستگو است، حالا اهميت ويژهاي دارد. در ادامه مطالعهاي که اخيراً روي 6.5 ميليون ايميل بازاريابي محتوا انجام داديم، متوجه شديم که وقتي مشتريان بالقوهاي را که اخيراً فعال بودهاند با پيامي که بسيار دارای ارتباط با خوی تحقيقاتي آنها است، هدف قرار ميدهيد، 12 برابر افزايش جواب ايميل را خواهيد ديد.
صبر مشتري بالقوه خویش را با تماس با آن ها در ادامه گزینه موضوعات و فناوري هايي که هيچ عشق اي به آن ها ندارند آزمايش نکنيد – با امداد به افرادي که در ادامه واقع با مشکلاتي که شما مي توانيد حل کنيد، ميزان موفقيت خویش را افزايش دهيد و مارک شخصي و شرکتي خویش را بهبود بخشيد. چنانچه مشتري در ادامه چنين زماني در ادامه هم اکنون تحقيق در ادامه گزینه راهحلها باشد، احتمال زيادي وجود دارااست که پذيراي تماس شما باشد.
4- شما بايد کمکي براي مشتريان و مشتريان بالقوه باشيد
در حالي که توصيه نمي کنيم پيام خویش را حول وضعيت فعلي متمرکز کنيد، به مجبور در ادامه مکالمات شما ظواهر مي شود. وقتي اين فعالیت انجام ميشود، حیاتی هست که لحن صحیح را بگيريد. در ادامه اينجا برخي از ملاحظات کليدي زمان ايجاد يک ايميل يا زمان تماس وجود دارد:
هرگز از اين موقعيت براي ايجاد هراس به کارگیری نکنيد – اين نیکی فقط بي اثر است، بلکه غيراخلاقي نيز هست
اين را دليل توسعه خویش قرار ندهيد
پيامهاي خویش را با موردها دارای ارتباط با کوويد-?? يا بيماري همهگير گشوده نکنيد
با ملاحظه، درک، و بردبار و فراتر از همه، دلسوز باشيد
در گزینه آنچه آن ها نياز دارا هستند و چطور مي توانيد به آن ها امداد کنيد، سؤال بپرسيد
به ياد داشته باشيد، صرف حیث از اين شرايط، بهترين رويکرد هميشه مشورت و امداد نمودن است. ارائه امداد خویش با پرسيدن اينکه به چه چيزي نياز دارا هستند و چطور مي توانيد امداد کنيد، قدرداني خواهد شد. حتي چنانچه فروش نداشته باشيد، اين نشان از حسن نيت هست که مي تواند به ايجاد يک ارتباط پايدار امداد کند.
شماره 5 – شخصي سازي فقط خط مش شکستن است
در شرايطي که بيشتر مردمان استرس دارا هستند و حواسشان پرت است، جلب اعتنا آن ها به شما نياز به يک تماس شخصي دارد. نمايندگاني که دو دقيقه اضافي را صرف تحقيق در ادامه گزینه علايق اخير مشتريان احتمالي ميکنند و آن را به يک تماس تبديل ميکنند، 19 برابر بيشتر احتمال دارااست جلسه را رزرو کنند. برخي از شرکتها به اهميت اين مسئله پي بردهاند و ترجيح ميدهند در ادامه اين عصر از قالبهاي کنسرو شده بهکلي به کارگیری نکنند.
اگر قصد ادامه به کارگیری از الگوهاي ايميل را داريد، حتماً میزان قابل توجهي از شخصيسازي را در ادامه نخست و انتهاي پيامهاي خویش حیث کنيد. نمايندگان بايد ياد بگيرند که اين الگوها را با به کارگیری از دیتا هاي هدفي که در ادامه دسترس دارا هستند و همچنين تحقيقات رسانه هاي اجتماعي سفارشي کنند. تيم مادرها از Priority Engine براي انجام اين فعالیت به کارگیری ميکند و آن را در ادامه اين محيط فعلي مؤثر ميداند.
در پايان روز، تمامی مادرها مصمم هستيم که به حرکت منش به جلو ادامه دهيم و به زودي به وضعیت عادي برگرديم. مادرها اميدواريم که اين توصيهها براي شما مفيد باشد، زيرا تمامی مادرها در ادامه زمانهاي نامشخص حرکت ميکنيم.